Bon día a tots i totes,
Des de la Secció Sindical UGT-IDIADA
A.T., volem agrair a tota l'Organització d’UGT de Catalunya, la seva
col·laboració i suport per mediar en els desacords amb Direcció d'Empresa (DE),
fent especial esment a la visita a IDIADA
A.T., el passat 23 d'Abril (dia de Sant Jordi), del Secretari General d'UGT de Catalunya Josep Maria Àlvarez, així com a
l'excel·lent rebuda i cordialitat durant tota la visita per part de DE.
 |
| D'esquerra a dreta: Àngels Mas, Pedro Gonzálvo (Secretari d'Organització del Sindicat de MCA-UGT
de Tarragona), Manel Molina (Secretari General del Sindicat de MCA-UGT de
Tarragona), Manel Grau, José García (Secretari General de la Federació del MCA-UGT de
Catalunya), Josep Maria Àlvarez (Secretari General d'UGT de Catalunya), Carles
Grasas, Rafael Mas |
Gràcies a aquest assessorament i suport, s'ha pogut reconduir la situació entra
DE i CE, el que ens permetrà dialogar dels desacords i trobar les millores solucions
per a la nostra Empresa i els seus treballadors.
Reprendrem el treball amb DE després de les vacances estivals.
Salutacions cordials
Secció Sindical UGT-IDIADA A.T.
(Versió en castellà i anglès després del salt)
(Versión en Castellano e Inglés después del salto)
(Castilian and English version after the jump)